17-7 terug reis of toch niet

17 juli 2019 - Meerzorg, Suriname

Mijn reisverzekering is bezig om zaken te regelen zodat ik een beetje comfortabel terug kan vliegen. Krijg ik te horen dat ze hun best doen omdat vandaag nog rond te krijgen en dat er anders een andere vlucht geboekt wordt 😱. Ik zei natuurlijk heel eigenwijs, nou ik ga gewoon naar huis hoor. Maar als hun geen begeleiding hebben nemen ze me niet eens mee. Hoop zo dat het lukt. Ik wil niet klagen maar heb zoveel pijn. Ik verlang gewoon naar een Nederlands ziekenhuis. Ik probeer steeds wat afleiding te zoeken en we maken er soms maar een grapje over want lachen verlicht de pijn een beetje. Heel soms zak ik in een soort slaap. Bah bah klaag klaag, ik hou jullie via dit blog wel op de hoogte. Nog even een foto van Jootje zijn tekstje. Die grapjas ❤️

FF8C0175-70C4-46BB-B46F-AA30087B3AED

1. Lieke:
    17 juli 2019
    Jeetje Cindy wat vervelend allemaal hoop zo voor je dat alles lukt,en dat je dan snel hier geholpen kan worden .sterkte meissie
  2. Marja:
    18 juli 2019
    Tjonge Cin, wat vervelend dat je zo'n pijn hebt, hoop dat je/jullie vlucht door kan gaan. En verder goed geholpen wordt. Wat duurt wachten dan lang he?! Heel veel sterkte!😘